reklama

Pohľad z okna

Zablyslo sa. Kučeravá vetva blesku osvetlila zafírovú oblohu. Padavá, vťahujúca, ale stále jemná tma pomaly zalievala konáre stromov a obrysy polí, ktoré som videl v diaľke. Pred očami mi tmavla lúka, a aj nízke kry, čo ju lemovali, upadali do ponurejšej zelene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Sústredil som sa len na ten obraz.

Zahrmelo. A vzápätí sa do dunenia pridal aj piskľavý vietor. Hrali spolu mierne rozladenú skladbu vo večernej neistote. Párkrát sa ozvali aj plachtiace vtáky, ale nevedel som ich rozlíšiť.

Sústredil som sa len na ten zvuk.

Letný večer postupne kĺzal po mojej tvári, naťahoval mi líca, odúval pery. Mrazil a zohrieval ma zároveň.

Sústredil som sa len na ten pocit.

Do nosa mi prilietavala vôňa vysušenej trávy, poľných kvetov,... dozrievajúcich čerešní zo záhrady. S rôznou intenzitou všetkých zložiek mi dráždila sliznicu, ale ani som sa nepohol- nechal som čerešne nanovo zakvitnúť, kvety zapučať, trávu vyrásť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...a sústredil som sa len na tú arómu.

Žil som týmto momentom len krátku chvíľu. Krátku chvíľu - každý deň. Vždy potom prišla sestrička a skončila môj letný večer. Odprevadila ma do izby, kde na mňa na stole čakali tmavé okuliare. Vraj si ich mám nasadiť, aby na mňa ostatní brali ohľad, keď sa pohybujem po sanatóriu.

Nikdy nepochopí, že ja nie som slepý.

Miroslava Kotuličová

Miroslava Kotuličová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pytam sa, hladam, skumam, pozeram, skusam, potkynam sa...ovoniavam kvety, varim caj, fotim obilne klasy a spim s otvorenymi ustami :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu