reklama

O novej anglickej párty uniforme

Tak Angličanky to toto leto majú najradšej v ružovom! A uniformne!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Dnes som sa zúčastnila jednej narodeninovej oslavy, kde bolo týchto mladých žáb plno, takže moja informácia vyznieva, dúfam, vierohodne :)

Mala som ich ako na tácke- sedela som pri stole s výhľadom na celú miestnosť. Rovno pred mojimi očami sa premávali...jedna ako druhá, druhá ako tretia, tretia ako tá prvá! Všetky mali na sebe oblečené krátke koktailové šaty bez ramienok (veľmi krátkozraké) a na nohách topánky s kilometrovými opätkami! Ale naozaj všetky- aj tie, ktoré si to, podľa môjho skromného názoru, mohli odpustiť. Ale poďme pekne po poriadku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu sa ženy o seba naozaj starajú, čo je chvályhodné. Od hlavy až po päty sú pravidelne upravované odborníkmi v salónoch alebo si ich pozývajú priamo domov. Chcú mať pekný účes, zdravú a hladkú pleť, dokonalé nechty na rukách a na nohách, vydepilované aj za ušami...len na postavu sa zabudlo! A na zdravší životný štýl! Na pomoc v tejto oblasti si už, paradoxne, nevolajú nikoho.

A preto takmer všade, kde sa človek pohne, vidí mäsité ruky, trasúce sa stehná, želatínové brucho...Je im to jedno? Naozaj sú takto samé so sebou spokojné? Veď keď chcem vyzerať pekne navonok, chcem tak vyzerať aj zvnútra,nie? Čo by to inak muselo byť za rozpoltenú myseľ?! :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Anyway, aj na spomínanej oslave som mala možnosť zhliadnuť takéto ženské krivky. Jedna z nich ma upútala najviac, lebo tými krátkymi šatami odkrývala veľa častí tela- možno viac, akoby si labužník mohol želať :) Tigrovaný vzor mi nijako neladil s modrými či sivastými očnými tieňmi, ale vrcholom nevkusu pre mňa aj tak bolo permanentné dvíhanie si padajúcich šiat- presne v hrudnej oblasti! Toto definitívne pokazilo celkový dojem :)

A po nej sa už dostávam k jadru veci; k tomu, prečo sme tu :))) Zvyšok dámskej partie sa totiž dá opísať jedine slovami z nadpisu- Rovnako a Ružovo! Neviem, čo za módna vlna je toto, ale tieto ženy a slečny jej podľahli dokonale. Väčšie, menšie, vyššie, nižšie- všetky si aspoň niečo zahalili do intenzívnej ružovej farby. Ale boli ohľaduplné- každá si zvolila niečo iné (jedna topánky, druhá kabelku, tretia šaty), takže som ich mohla aspoň ako-tak rozoznávať. O krátkych koktailových šatách už bola reč, takže teraz to už nemusím rozvádzať :) Tieto šaty tu idú na dračku!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Škoda, naozaj, tej ich uniformnosti...sklamali ma- z oslavy sa úplne vytratila pestrosť. Každý môj pohľad, hoci smerovaný inam, obsiahol to isté.

Tieto ženy chceli vyzerať štýlovo, nadupane a "hot", ale nakoniec sa mi zliali len do nejakého nejasného abstraktného obrazu.

Že nemajú vkus- je jedna vec. Ale že nemajú svoje vlastné ja (v tomto prípade v obliekaní)- to už je vec druhá.

Miroslava Kotuličová

Miroslava Kotuličová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pytam sa, hladam, skumam, pozeram, skusam, potkynam sa...ovoniavam kvety, varim caj, fotim obilne klasy a spim s otvorenymi ustami :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu