reklama

Úplne nehomogénna zmes myšlienok s klišé otázkou na záver

Pane Bože, nedopusť, aby táto cesta bola zbytočná! Opäť sa cítim unavená- zo svojho života. Akoby ma už nebavilo pretĺkať sa zo dňa na deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Do tohto pobytu veľa vkladám, ale mám pocit, že nedostávam nič späť...Urobila som zatiaľ najodvážnejší krok a odišla preč. Opustila som svet, ktorý poznám.
Mám však pocit,že "osud" si môj krok neváži- za svoju ´akciu´ nemám žiadnu ´reakciu´. A z toho som dosť sklamaná.

Bože, nechcem tu upadnúť do žiadnej depresie ani melanchólie! Daj mi preto nájsť každý deň niečo pekné.

Čo to bolo dnes?............

/medzitým prišli iné myšlienky/ Aké milé! Práve dnes je týždeň, čo som tu. Počas prvých dní som si hovorila: Po týždni už budeš môcť niečo zhodnotiť! A ja teraz sedím sama na cintoríne...zavlažujem sa slzami :)...a hodnotím! Teeeeda- pred týždňom by ma nenapadlo, že takto zaklincujem svojich prvých sedem dní...!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo ja zakúšam takéto chvíle? Už tretie obdobie po sebe, ktoré ma núti k sklenému pohľadu pred seba...a k pocitu samoty. Nie samoty, keď človek nemá priateľov; nie samoty, keď nemá s kým ísť von. Inej samoty- takej- vlastnej samoty!

Mne vlastne chýbam ja! :)

Tam kdesi vo vnútri existuje nejaká M.K., ale asi tak na 10%- zvyšok je autopilot :)

Kedy som sa vlastne stratila? Kde?

Miroslava Kotuličová

Miroslava Kotuličová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pytam sa, hladam, skumam, pozeram, skusam, potkynam sa...ovoniavam kvety, varim caj, fotim obilne klasy a spim s otvorenymi ustami :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu